Catrice: Made to stay кремообразни сенки

| Anyone who says he can see through women is missing a lot.
                                                                 - Groucho Marx

 Днес искам да ви покажа моите два цвята от серията на Catrice Made to Stay: 
040 Lord Of The Blings и 070 Mauvie Star.
На всички читателки, които отдавна разполагат с тези сенки и дори са писали ревюта - се извинявам за безполезния си пост. Останалите - не сте извинени, защото за мен Lord Of The Blings е абсолютен must have!

A picture of Catrice Made to stay 040 Lord of the Blings and 070 Mauvie star




И така, тези които внимават, знаят от първия ми пост с козметични придобивки, че тъй като бях голям фен на Lord Of The Blings, нямаше как да не се възползвам от една промоция и се сдобих с още един цвят от серията - 070 Mauvie Star.
Ето и повече информация за тях.




Сенките се предлагат в малко стъклено бурканче, което съдържа 5гр. продукт. Не бих казала, че бурканчето е тежко и цялостно опаковката ми харесва, като изключим факта, че отвора не е подходящ за бъркане с пръсти - моят любим начин за нанасяне на кремообразни сенки.
На гърба можете да забележите, че освен забавните имена, сенките имат написан и собственоръчно от моя милост срока на годност с перманентен маркер. Това е чудесна и много удобна практика, която имам, тъй като в повечето случаи този срок е изписан на етикетче, което искам да отлепя и изхвърля, или ако така или иначе запазя - се изтрива след честа употреба . </трик>




Цветовете са бляскави и наситени, но в никакъв случай не създават ефект на "коледна елха" в грима - силно опасение, което имах преди да ползвам за първи път  Lord Of The Blings. Оказа се, че въпреки че цвета изглежда доста златист и светъл, нанесен на очите стои много нежно и озаряващо. 
Винаги, когато трябва да се приготвя много набързо, прибягвам до него. Нанася се с едно движение и стои на клепача цял ден! 
Подходящ е както за всекидневен грим - нанесен в семпла комбинация, така и за вечерен. 

040 Lord Of The Blings:




Качеството и на двете сенки е чудесно - не се размазват, не се събират в сгъвките на клепача и не избледняват. Достатъчен е съвсем тънък слой, но ако искате по-силен ефект можете да нанесете и два. Кратко време след нанасянето имате възможност да ги разнесете, след което "заспиват" на място, докато не решите да си ги изтриете сами.

070 Mauvie Star:






Ето и как изглеждат нанесени на ръката ми: 
(Извинявам се, че фокуса не ми се е получил добре)




И със светкавица:




Цена: 7лв. 3.60лв.
В момента на повечето щандове на марката са намалени на 50%.

Лично аз с удоволствие бих се сдобила и с останалите им цветове, но вече имам сходни такива от серията на Essence.

Пожелавам ви топла и уютна септемврийска вечер и не забравяйте да харесате страничката ми във Facebook.


Comments

  1. Тедии... знаеш ли колко далеч от мен се намира най-близкия щанд на Catrice? :D
    До сега не съм ползвала сенки на Catrice, но тези много ми допадат.

    ReplyDelete
  2. Днес ги зяпах намалени, но твоят фаворит така омацан беше и ме хвана сърахът, че са отваряни четирите останали бурканчета и за утеха грабнах базата на марката. По-късно през седмицата ще ги диря в Русе ;) Дано успея!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Хаха, къде си ги гледала така омазани, че мисля че и аз съм попадала.. То верно че нямат тестери, ама бива бива наглост :)))

      Delete
  3. Имам Lord of The Blings и е сред най-любимите ми продукти.

    ReplyDelete
  4. И аз имам lord of the blings,допада ми,но не някак си не се възприемам с него,почти не нося сенки и предпочитам матови. Продуктът обаче наистина се задържа страхотно на клепача-няма мърдане и се трие учудващо лесно. :) http://thebeautyblog2.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. И аз за работа по-често прибягвам до матови, но особено лятната почивка постоянно го ползвах:)

      Delete

Post a Comment