Нови придобивки, Non-make-up edition, част 1

| You make all the fashion statements just by dressing up your mind.
                                                                               - Jason Mraz

 Не е като да нямах за какво друго да пиша, за да не стават два еднотипни поста един след друг, но просто исках да се похваля с новите си герданчета и това си е.




На български са си просто колиета, но на английски точно този тип се нарича statement necklace и вече от доста време са заляли пазара под всякаква форма. 
Аз като фен на бижутата като цяло, нямаше как да ги подмина, но от прекалено търсене на идеалното колие, в крайна сметка доскоро имах само едно в този стил.
С настъпването на есента реших, че е крайно време да поправя тази несправедливост, тъй като този вид бижута са просто идеални за типичните есенни дрехи - ризи и пуловери.
Тръгвайки из магазините, вече устремена непременно да се сдобия с такива бижута, естествено се развилнях като първокурсничка в дискотека в Студентски град.
Сдобих се с цели 4 броя, но 3 от тях бяха намалени, така че.. score!


Първото герданче е от Reserved. Беше намалено от 25 на 15лв. и всъщност беше най-скъпото (а и най-любимото ми) от всички. 




Следващите две са от Hause и са идентични.




Оригиналната цена на двете е 12лв., но металното беше намалено на 6.90лв.




Следващото, както вече казах, беше 12лв. и е единственото, което не уцелих на намаление.




И последното герданче е от Tally Weijl, намалено от 14.90 също на 7лв.




Много съм щастлива с новите си покупки, добра колекция се получи и се надявам да бъдат красиво допълнение към тоалетите ми както през този, така и през следващите сезони.




Ще споделя в вас и още една дрънкулка - имах нужда от нов ключодържател , а както знаете съм голям фен на бухалите, така че .. Цената му беше 5лв.




И накрая последната ми придобивка, която е отново бухалче. За нея вече писах във Facebook, но ще споделя пак и тук, стори ми се удачна точно за този пост. 
Казва се Оли и е подарък от приятеля ми.  ...ще го почерпя една малка количка*
(* inside joke)




 That's owl Folks!!!


Comments

  1. Ключодържателят е страшен! Като фен на ключодържатели (имам повече ключодържатели на връзката отколкото ключове) и бухали/сови, напълно одобрявам покупката.

    ReplyDelete
    Replies
    1. И аз имам повече гердани с бухали, отколкото вратове, на които да ги нося така че..
      ;)

      Delete
  2. That's owl :D
    И на мен ключодържателят ми харесва най-най-много! Аз не мога да се възприема с този тип колиета, но много ми харесват по чуждите вратове :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. ;) По принцип много използвам английски думи, за блога се старая да не го правя, но днес бях в някакво по-лигаво настроение :))

      И аз още много не мога, но много ми харесва как тотално променят един аутфит..

      Delete
  3. Всички неща са много сладурести! :))

    ReplyDelete
  4. Здравей, номинирах те за този таг- http://merycosmetic.blogspot.com/2013/10/tag-liebster-award.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Благодаря, че си избрала мен :)

      Delete

Post a Comment