Празни опаковки, част 3

| Inner space is so much more interesting, because outer space is so empty.
                                                                              - Theodore Sturgeon

 Покрай всички нови продукти, от кутии и къде ли не, трудно успявам да ползвам само конкретен продукт, който да изхабя докрай. Заради това и порцията празни опаковки се оказа твърде малка този път. Спокойно, в бъдеще ще пиша, само когато съм събрала малко повечко "боклук". 
Който е чел приказката Сливи за смет, не би се оплакал от този пост, защото знае, че просто съм от добрите деца ..






крем за лице Mixa
Това кремче купих в края на лятото. Преди него ползвах това в дясно на Garnier, което ми беше твърде мазно и лъщящо за сезона и затова си избрах най-ниския % "овлажняване" на Mixa - 6. Оказа се, че той пък ми е твърде малък. Не знам есента ли дойде твърде бързо или просто моите капризи нямат угодия..
Другото, което не ми хареса е опаковката. След като го снимах я срязах и вътре имаше продукт, поне за 10 ползвания.
Иначе съм доволна от марката като цяло, а крема е без парабени и има лек, приятен аромат. Може би бих пробвала някой от другите видове.

крем за лице Garnier Moisture Match
Както вече написах по-горе - прекалено мазен и лицето ми лъсва страхотно след като го нанеса. Понякога дори усещах и парене. Не бих го купила отново.

олио за коса Schwarzkopf
Бях избързала да си купя ново олио (на L'oreal), преди това да свърши, но в крайна сметка успях да си го изхабя. Оставам с доста добри чувства от него - не правеше чудеса, но съм доволна и ако нямах непреодолимо желание постоянно да пробвам нови и нови неща - бих си го купила пак. Мирише доста приятно, на достъпна цена е .. нямам нищо лошо, което мога да кажа.

Следващите три продукта ще призная, че не бяха 100% празни. Просто леко ми бяха омръзнали и тъй като имах  по-интересни попълнения в арсенала - тези реших да дам на сестра ми.

пяна за коса Taft Schwarzkopf
В публикацията с продуктите ми за коса споменах, че имам 2 опаковки, понеже едната ми е подарък. Тъй като рядко ползвам пяна нямаше смисъл да застоява на шкафа. Плюс това, както съм споменавала,  искам да си намаля големия брой продукти за коса.

почистваща пяна Nivea за чувствителна кожа
Ако сте чели Октомврийските ми любимци, значи знаете, че вече ползвам гела на Vichy и съм много доволна. Поради тази причина и не бих си купила продукта на Nivea пак - не намирам измиващата му сила за толкова добра.

крем за ръце Bioten
Отново не-лош продукт, който обаче беше заменен от по-добър. Кремчето е хубаво, хидратиращо, без парабени, на достъпна цена и с приятен аромат. За съжаление не може да се мери с любимия ми крем ДеВа..


И накрая една порция продукти, които изхвърлих преди време и само ще покажа.
Причината е, че бяха с неизвестен срок на годност - вероятно изтекъл, тъй като ги имам от прекалено дълго време и като цяло само си застояваха.
Ще трябва да направя нов оглед скоро - сигурна съм, че ще събера нова купчина.



Хубав и съдържателен уикенд!!

Comments

  1. Много се радвам, че успях да удържа на изкушението да се сдобия с някое от кремчетата на Garnier - изглеждаха ми много примамливи, но до сега не съм попаднала на положителни мнения за тях.
    Козметиката на Mixa ми изглежда интересна, но все още не съм си купила нищо.
    До сега не съм правила подобна публикация и скоро може би ще се включа с нещичко по темата. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Трабва да направиш, лично аз (а вярвам и доста хора) харесвам подобни публикации. Повече инфо за повече продукти. Аз избързах да снимам, защото исках да дам някои неща на сестра ми, но в бъдеще ще събирам по-големи купчинки.

      Delete
  2. Мен това олио за коса не ме впечатли,тези на пантен и ейвън за мен са доста по-добри :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Не съм ги пробвала, сега ползвам на Лореал и Macadamia.

      Delete

Post a Comment