Празни опаковки, част 6

| She turned to the sunlight And shook her yellow head,
  And whispered to her neighbor: "Winter is dead.”
                                                  ― A.A. Milne

 В този пост, заедно с празните опаковки, смятам да изпратя и зимата. Знам, че 21-ви март е още далече, но и зимата е аут. Да, беше ми приятно с нея, имахме хубави моменти, особено по празниците .. но напоследък спря да се старае.. Повече от месец не ми е носила белоснежни подаръци и в общи линии връзката ни се изчерпа. А и банските ми взеха доста да ревнуват - време било и на тях да им обърна внимание. Казах им: "Еее, вие пък сте прекалено нетърпеливи - нали първо трябва премина през rebound връзка с пролетта (във фитнеса).."
.. Между мен и вас да с остане обаче - пролетта ми е любимият сезон.



А за всички, които в часовете по литература са предпочитали да се гримират е останалата част от този пост ;)



Yves Rocher Elixir 7.9
Много добро кремче с лека текстура и приятен аромат. Използвах си го с удоволствие, не знам дали бих си купила пълен размер на този етап - цената му мисля е над 40лв, а пък и имам да тествам още доста други кремове.

бифазен почистващ лосион Nivea
Обичам бифазни лосиони. Няма нищо по-добро за премахване на грима на очите, а аз нося такъв постоянно. И Nivea не се различава по ефективност - не откривам разлики с останалите марки, които съм ползвала. Като минус ще отбележа изключително скърцащата му капачка. Бих го купила пак.

балсам за блясък Schwarzkopf, четка Ebelin и молив Brooklin #311
И трите бяха част от скорошния ми пост с разочарования и няма да навлизам в подробности отново. Не виждам смисъл да ги държа повече, затова заминават за в коша.

ББ крем Garnier
С този бб крем имахме силна love-hate връзка. Макар и да е по-светлия вариант, цвета му е тъмничък за кожата ми през зимата. През лятото пък ми беше прекалено лъщящ. За да успея да изляза от нас трябваше да го матирам хубавичко с пудра, а тогава пък става твърде cakey.Имаше един период, в който някак си успяхме да се спогодим, но като цяло ми е доста мазен и вероятно не бих го купила пак.

ФДТ Rimmel Match Perfection
Като цяло фдт-а не е лош, но консистенцията му е значително водниста. Поради тази причина успях да го изхабя доста бързо и то без дори да разбера, понеже опаковката му до последно си остава изцяло покрита с продукт отвътре. В крайна сметка оставам с положителни впечатления, но не успя да ме плени и се надявам да намеря нещо още по-добро, ако ли пък не - бих го купила пак.

спирала Essence I Love Extreme Crazy Volume
Може би помните, че това е любимата ми спирала. Напоследък понасъбрах доста нови за тестове, а не обичам да трупам. Срокът на годност на спиралите е около 6 месеца, а тази определено я имам от поне толкова. Въпреки че все още не е  напълно изхабена - трябва да разчистя път на новите попълнения. Следователно очаквайте ново обобщено ревю скоро. 

маска за коса L'oreal Elseve
Трудно ми е да определя дали има ефект от тази маска, но това е един от продуктите, които просто ползвам с надеждата, че подобрява състоянието на косата ми и без нея ще съм едва ли не вървяща разплетена кошница. Ухае добре и консистенцията ѝ е сравнително гъста, стигна ми за задоволително дълго време. Едва ли бих я купила пак - има много подобни продукти на пазара, които искам да пробвам.


Прекрасна вечер, изпълнена с повече емоции и по-малко елементи на разсъждение! Целувки!

Comments

  1. Всеки път се каня да ти кажа, че сън фен на кошчето ти. Адски сладко е. :D

    ReplyDelete

Post a Comment