Favorites: Февруари 2014

| Winning isn't everything, but it beats anything in second place.
                                                               - William C. Bryant

 Февруари изтече и следва поредната порция празници (да не забравяме и Оскарите довечера). Моите Оскари за поддържаща роля за красота за месец февруари се присъждат на:




спирала Maybelline The Rocket
Ако не бях блогър или пък толкова любопитна, вероятно нямаше да рискувам със други спирали, след като вече имам затвърден любимец - I love crazy extreme volume на Essence. The Rocket е доста популярна и отново е с гумена четчица - предположих, че ефекта ще е подобен и не сгреших. Забелязах също, че този ефект се запазва през целия ден, миглите са извити, няма ронене, слепване и т.н. Win!

олио за коса Macadamia
Олиото беше в една Pinks кутия .. още през септември. Първоначално бях със смесени чувства и явно ми е трябвало толкова време, за да започна наистина да оценявам този продукт. Има много силен наситен аромат, но на мен ми харесва. Забелязах, че прави косата ми много по-пригладена и послушна, а спомага и за повече блясък. Ако не попадна на нещо по-добро до изчерпването на тази мини бутилчица, вероятно ще си взема по-голямата разфасовка.

четка Oriflame
Върши страхотна работа за блендване. От време на време пада по някой косъм, но формата ѝ е идеална, поне за моите клепачи и успявам много по-бързо от преди да прелея сенките си. Искам си цялото загубено време обратно.. Определено всеки има нужда от подобен играч в арсенала си.

палитра theBalm Nude 'Tude
Признавам си, че първоначалната ми любов към тази палитра беше основана на опаковката. Но можете ли да ме съдите, погледнете я!! Продуктите на theBalm винаги изглеждат толкова интересни и примамливи. Оказа се, че и самите сенки са толкова готини, колкото и опаковката. Очаквайте пълно ревю в бъдеще.

фон дьо тен Oriflame The One
Студен нюанс, лека формула и на страхотна въвеждаща цена от 9.90лв. Ако имате нужда от още убеждаване - вижте пълното ревю тук.

Revlon Just Bitten Kissable Balm Stain Honey
Както писах в поста с нови покупки - въпреки не особено ниската цена - любопитството ми надделя и трябваше да пробвам този стейн. Цветът му е с една идея по-тъмен, отколкото ми се иска, но страшно ми харесва ментовото усещане по устните и супер удобната опаковка под форма на писалка - нанасянето е супер лесно. Определено ще се сдобия с други стейнове в бъдеще. Формулата му е много приятна - не е лепкава, е, има какво повече да се иска откъм хидратация и дълготрайност, но няма идеални неща.

пудра Bourjois Healthy Balance 52 Vanille
Сдобих се с тази пудра след несполучлива връзка с доста прехвалената Stay Matte на Rimmel, която при мен освен да създава брашнян ефект - друго не успя да постигне. Тази е някак по-ситна и си върши работата си по лицето ми незабележимо. Доволна съм, че намерих правилния продукт.


Това бяха моите победители, приятна вечер и стискаме палци за Лео, крайно време е вече!!

Comments

  1. Абсолютно съм съгласна за Лео!
    А палитрата е толкова прекрасна, ох, искам и аз... <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Наистина е много красива..

      Delete
  2. Да,олиото за коса на макадамия е много приятно,но на мен ми допада повече аргановото на Jungle fever :).може и да направя едно ревю за него.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Определено направи щом е готино!!

      Delete
  3. Тази палитра (ох!). Аз вече отдавна ти казах колко много и се възхищавам, така че спирам до тук. И аз ще стискам палци на Лео и току виж съм го сънувала довечера ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ахаха, приятни сънища, ние с приятеля ми сме решили да го гледаме и сега чакаме да почне.
      п.с Трябва да се разберем да се видим тея дни да си разгледаме гримовете :))

      Delete
  4. Стейнът за устни на Ревлон как го използваш? Нанасяш ли балсам за устни преди него? Ако да - на това се дължи намалената трайност. Аз моя го слагам без балсам за устни под него и не мърда 4 часа!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Обикновено не слагам балсам, то така или иначе с този на Нюкс нищо няма да държи отгоре :))
      Вероятно мога да докарам 4ч, но това не е кой знае колко голяма трайност за стейн..

      Delete
  5. Опаковката на палитрата наистина е толкова сладка!
    Напоследък доста се говори за стейновете на Ревлон... Аз съм пробвала маркерите на Max Factor и Catrice и останах по-впечатлена от вторите.

    ReplyDelete

Post a Comment