Четки за грим Impala

| Ah, women. They make the highs higher and the lows more frequent.
                                                                     - Friedrich Nietzsche

 Явно днес наистина е празник - е, не е Великден, но все пак най-сетне подготвих ревюто на четките Impala, за които получих куп запитвания след ехее ей този пост от преди .. само няколко месеца :)



 В споменатия горе пост разказах за първата си поръчка от impalaonline.com, чрез която се сдобих и с повечето от тези четки. Първите ми две придобивки закупих от магазин Елитис, това бяха номера 12 и 16, а 7 беше част от втората ми поръчка от сайта, за която можете да прочетете тук.

 И така, ето всичките ми налични Impala четки, общо 11 на брой:




Четките са нисък ценови клас, но спрямо него външният им вид е повече от задоволителен - добра изработка и стабилна черна дръжка с изписани номер и функция, които не се изтриват лесно. С изключение на #7 всички са здрави и не са паднали повече от 2-3 косъма от всички взети заедно.
Някои от тях са наистина добри попадения, други - не чак толкова. Ако все още не сте се ориентирали какво и как работи най-добре при вас - смятам, че биха ви били от полза, понеже са леснодостъпни и няма да натежат на бюджета ви.



#16
Четка за очна линия. Предпочитам тази форма пред по-често срещаната скосена. Преди време ползвах гел очна линия всеки ден, но ain't nobody got time for that! и напоследък дори съм изоставила очните линии под всякаква форма и съм преминала към очертаване с черни сенки - много по-естествен/смекчен ефектсе получава. Но да се върнем на четката - беше ми любима и бих я препоръчала, но всичко зависи от това какво ще пасне на вашата ръка. Не е удачна за нанасяне на друг тип продукти.
Цена: 1.50лв

#12
Най-любимата ми четка от всички. Използвам я за запълване на веждите, идеална е за целта - с твърд косъм, скосена форма и малко по-широка. Препоръчвам я горещо, особено ако още не сте намерили идеалната четка за вашите вежди. Не е подходяща за очна линия или сенки, понеже е прекалено голяма и твърда.
Цена: 2лв

#11
Малка четка за сенки, плоска, жилава, с леко остър връх. Полезно е да имате една четка с по-малки размери, с която да нанасяте малки детайли като хайлайт във вътрешната част на окото или да дефинирате външния му ъгъл. Тази ще ви свърши добра работа. Аз съм доволна от нея - удобна е, поема добре цвета, с една дума - мога да я препоръчам.
Цена: 4.70лв

#10
Тази четка се води за опушен грим. Аз такъв не "употребявам", затова я ползвах главно за преливане. Вършеше ми добра работа, докато не открих тази на Oriflame, с която се работи доста по-лесно и бързо, поради доста по-подходящата ѝ форма. Но все още използвам и тази за преливане на по-малки участъци, където е нужен по-малък обем влакънца. На външен вид #10 е същата като четката за опушен грим на Essence, но много по-мека от нея.
Цена: 2лв

#9
Стандартната четка за сенки. Плоска, за нанасяне по подвижния клепач. Не се различава особено от останалите марки, които съм ползвала - върши си работата добре, но ако нямате нужда от нова/допълнителна - няма смисъл да я вземате.
Цена: 5.10лв

#2
Четка за руж. Това е една четка, която е прекалено малка за руж и прекалено голяма за преливане на сенки. След като вече я имам, успявам да ѝ намеря някакви приложения, но освен ако нямате точна идея за какво ще я ползвате - не бих ви я препоръчала. Като качество и форма не е лоша четка, мека е, но само ако и размера ѝ беше предварително осмислен.
Цена: 2.50лв

#19
Това беше четката, към която имаше най-голям интерес и която ме затрудни най-много. Предназначена е за почистване на порите - ефект, който не може да се забележи толкова лесно, както например при нанасяне на цвят по лицето и може би затова не успя да ме грабне. Все пак мисля, че почиства по-добре отколкото само продукт (измиващ гел) нанесен по лицето с пръсти, но трудно може да се превърне в нещо уникално от първа необходимост.
Цена: 2.90лв




#8
Плоска четка за фдт. Аз не съм фен на този тип четки като цяло. Ползвала съм няколко марки, но не мисля, че самата форма е за мен - оставя продукта на черти и няма как да постигне ефекта на buffing четките, който е в пъти по-естествен. Все пак от време на време я използвам да сложа по няколко черти с фдт на лицето, които после разнасям с buffing четката. Мога да живея без нея, а мисля и вие също.
Цена: 5лв

#6
Стиплинг четките са популярни с различните си приложения. Конкретно тази съм установила, че не е подходяща за нанасяне на фдт - както казах и по-горе - нищо не може да замени buffing четките в това отношение. Може да се използва за нанасяне на руж или хайлайтър, но аз най-често я използвам да прелея ружа по бузите си, особено ако съм прекалила с количеството. Ако нямате подобна може да пробвате тази, ако имате - тази едва ли ще направи нещо повече от настоящата. Аз нямам друга, затова си я ползвам и все още експериментирам с намиране на  нови приложения.
Цена: 6.50лв

#18
Четка тип ветрило. Имам и още една от друга марка. Обикновено използвам тази за нанасяне на хайлайтър, а другата стои чиста за отстраняване на сенки, попаднали под очите. Отново, като при #6 е хубаво да имате поне една такава четка.(Чувала съм, че могат да се използват и за контуриране, но на мен не ми изглежда подходяща.)
Тук е важно също да отбележа, че при пране (в моя случай с шампоан Бочко) четката бухва ужасно много, затова съветвам (имаше няколко момичета, които вече ми се оплакаха) да си запазите найлончето, с което се продава и да я слагате да съхне в него.
Цена: 3.80лв

#7
Най-нехаресваната от мен четка - вече я включих в пост с разочарования. Ще повторя с две думи - скубе се доста и оставя празни места в нанасянето на руж. Не я препоръчвам.
Цена: 6лв


Това беше всичко от мен, макар и със закъснение - надявам се да съм била полезна.
Хубава вечер и весел празник на всички празнуващи!!

Comments

  1. Честит женски празник,Теди!Страхотна публикация и снимки!Поздрави!

    ReplyDelete
    Replies
    1. <3 Благодаря ти много, честит празник и на теб!!!

      Delete
    2. Здравей! Можеш ли да споделиш защо четка №6 не е подходяща за нанасяне на фдт? Понеже съм чувала, че други момичета я ползват именно за това. Поздрави!!!

      Delete
    3. Здравей,
      според мен косъмчетата са прекалено дълги и редки. Пробвай с бъфинг четка - ето тук съм писала от кои съм доволна :
      http://powderyourfacewithsunshine.blogspot.com/2014/07/top-foundation-brushes.html

      П.С Говоря само от личен опит. Някой може и да успява да получи хубав резултат с нея, но аз бих заложила на популярни четки, харесвани от повече хора, като тези от линка горе..

      Delete
  2. Благодаря ти за отговора! Много ми помогна! <3 :)

    ReplyDelete
  3. Четките са чудесни! Купих си 6 броя от дрогерия PM в град Пазарджик,това бяха № 2,10,11,12,16 и 20.Някои ми харесаха много,други не толкова.След това направих поръчка от сайта на Импала и си купих по още една бройка от №11 и тази за коректора 20,защото ми харесаха,особено 11.Разочарована съм от четката за устни 21 и от тази за очната линия №16.Та те са си направо еднакви.Ако някой ги притежава и двете може да ги сравни,по размер са еднакви.Тази за червилото е прекалено дребна и мъничка,а формата на №16 не ми е удобна за очна линия.Вместо това за червило ползвам четката за коректор.За това си купих втора от нея.Идеална е за тази работа.От време на време падне по някой косъм и то най-вече от по-големите и обемните,които са за лице.От четките за очи почти не падат косъмчета при мен. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Добро решение са четките за ориентация.. Жалко че Real Techniques са толкова надценени у нас и не може да ги ползват повече хора..

      Delete

Post a Comment