What's on my face #1

| The 12-step chocoholics program:  Never be more than 12 steps away from chocolate!  
                                                                                                       - Terry Moore

 Днешният увод ще бъде както винаги лирическо отклонение и то толкова голямо, че всъщност няма да има ама никаква връзка с настоящият пост. Спокойно, преди да се откажете да го четете - това че не е за гримове, не значи, че не е за другата ни любима тема - тортите. Една такава торта, както сладкишите обикновено влияят на организма ми, ме вдъхнови да седна най-сетне да довърша този пост, който съм снимала и обмислила още миналата седмица. Долу горе тогава и установих, че сладкарници Неделя са отворили отново заведение близо до нас, което беше затворено откакто го помня.. Безсрамие - тези хора не знаят ли, че лятото наближава..
Всъщност като се замисля.. не е като да не беше открит и нов фитнес в района също...



Диабета настрана - за какво всъщност ще става дума в този пост:
Ако не следите често бюти блогъри/влогъри - публикациите от този тип целят да покажат всички мазила гримове, които слагаме на лицата си в определен ден/период.
В първият си пост от тази рубрика ще споделя кои са най-честите елементи в грима ми напоследък. Все още екпериментирам с всички цветове от двете ми нови палитри, но когато става дума за ежедневен грим, напоследък посягам към:

Започвам с фон дьо тен - както бях писала тук - харесвам този от новата серия на Oriflame The One (Porcelain). За прикриване на несъвършенствата използвам  коректор Maybelline Fit Me. За съжаление #20 ми е малко тъмен за момента, затова за под очите използвам друг - коректор Bourjois Happy Light #21 Ivore. Консистенцията му е много кремообразна, но и той не е идеалният за суха кожа като моята.
Пудрата, която ползвам е Bourjois Healthy Balance в 52 Vanillе, която впредвид сухата си кожа, нанасям доста скромно - главно по челото и под очите. В останалата част на лицето - външните контури - нанасям бронзираща пудра Too Faced Chocolate Soleil. Любимият ми хайлайтър е Mary Lou Manizer Luminizer на theBalm, а за руж тези дни посягам към Golden Rose 09 - Soft Rose. Свежо и пролетно.
Запълването на веждите е съществена част от добрата ми визия, защото моите са редички. Използвам комплекта за вежди Catrice и съм доволна - много е компактен и практичен.



Стигнахме и до очите. Предпочитам да започвам с база, за да съм по-спокойна, че сенките ще си останат на място до вечерта. Обичайният заподозрян тук е базата на Artdeco.
Най-често експериментирам с новите попълнения в арсенала си, едно от които е палитрата на Urban Decay Naked 2.
Когато нямам много време за тестване и креативност, ето към коя комбинация прибягвам: Bootycall по целия клепач, във външния ъгъл - Suspect, и Busted в сгъвката. Както споменах наскоро - новата ми мания е да използвам черни сенки вместо очна линия - Blackout е идеален за целта - изключително пигментиран и издържа цял ден. Под веждата и във вътрешния ъгъл на окото слагам Foxy.

Напоследък много често изполвам извивачка за мигли. Винаги съм притежавала такава, но колкото и да са ми прави миглите - рядко посягах към нея. Не защото, както при повечето хора, ми наподобява на уред за мъчение, а просто защото в ученическите си години бях успяла да си отрежа част от миглите с такава.
След като си поемете въздух от смях, вече реших, че това ще си остане случка от миналото и нека живеят извитите мигли!
Напоследък много ми допада ефектът от извивачката на Oriflame и след нея спиралата от серията The One, за която скоро ще направя отделно ревю. Когато се сетя нанасям внимателно молив Rimmel Scandaleyes Nude във водната линия на окото. Явно формата на моите очи е по-специфична, защото плътните линии стоят твърде изкуствено..
За устните тук съм заложила на новият си любимец Revlon Just Bitten Kissable Balm Stain Honey, с което завършвам цялата визия.


Интересни ли са ви подобни постове? Ако не - коя е любимата ви торта? :) Поздрави и доскоро!!!

Comments

  1. И аз много обичам да си слагам черни сенки вместо очна линия. Доста по-лесно се получават линиите и според мен стои по - естествено и красиво.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Определено, моя проблем преди беше по-слабата пигментация на сенките и някак не можех да постигна добър ефект при извивката във външния ъгъл..

      Delete
  2. А каква четка използваш за нанасянето на ружа? Много естествено ти стои <3 Не понасям руж, който е поставен като на клуон. Аз лично се затруднявям с прецизното му нанасяне, въпреки че изгледах много клипчета по темата. Хареса ми поста, а любима ми е френската селска торта от папая ( няма друго такова уникално изкушение :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Наскоро във фб публикувах снимка на една китайска реплика на naked basics, която си поръчах, заедно с нея поръчах и няколко четки и с една от тях слагам руж. Върши доста добра работа за лекото нанасяне, но се скубе МНОГО и не бих я препоръчала..

      Delete
  3. Много интересен пост!Определено за ежедневен грим нанасянето на черни сенки вместо очна линия стои нежно!Може и аз да направя една такава поредица,идеята е страхотна!Наскоро и аз си направих блог(всъщност вече 7-8дни).Ще се радвам да го разгледаш :) http://lavenderbeautyy.blogspot.nl/
    Поздрави Таня :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Супер, радвам се че вече няколко момичета решиха да "откраднат" поредицата и на мен би ми било любопитно.
      Ще разгледам блога ти с удоволствие :)

      Delete
  4. Интересни са! Очаквам следващия пост от серията с нетърпение :)
    Ама пък много ми се прииска да ти споделя, че любима ми е еклеровата торта! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Благодаря ти Криси :*
      И аз бих споделила любимата си торта, само не и от чинията ;)))

      Delete
    2. Шегувах се, нямам конкретна любима.. както е писало момичето по-долу - всичко що е с шоколад. А иначе за поста тази която ядох беше Бяла неделя :)

      Delete
  5. Има ли вероятност да си си купила молива на Римел от БГ? Почти съм сигурна, че отговорът ти ще е Не. Аз го намирам само тук: http://www.feelunique.com/p/Rimmel-Scandaleyes-Waterproof-Khol-Kajal-Eye-Liner
    А по въпроса за сладките... Всичко що е направено от шоколад е най-добро! Не мога без него! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Да, точно оттам съм го поръчала :) Ето тук писах: http://powderyourfacewithsunshine.blogspot.com/2014/01/feeluniqueorder.html
      За тортите съм съгласна на 100%!!! :)

      Delete
    2. Ама че съм забраванка :) Аз го четох този пост естествено!
      Шоколадови поздрави! ;)

      Delete
    3. Има го и в asos.com, макар че точно в момента nude е изчерпан.

      Delete
  6. Супер е публикацията, но от мисли за торти ми струваше доста усилия да се фокусирам върху гримовете ;) Напоследък обожавам френска селска, независимо с какво - ако я има в менюто, поръчвам нея.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Хаха, ще огранича разфокусиращите елементи тогава :) Но тогава бях много превъзбудена от сладкото :))

      Delete
  7. Много хубав пост!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Мерсии, радвам се, че се харесва, защото смятам да правя и още :)

      Delete
  8. Много хубав пост! Харесва ми снимката на продуктите, много артистично изглежда. Хайлайтър не ползвам, но опаковкта на Mary Lou Manizer Luminizer на theBalm е толкова сладка, че задължително ще прочета малко повече какво има в нея :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Да, опакоките на theBalm са супер. Хайлайтъра е един от най-популярните, но ако не ползваш по принцип може да ти дойде силен..
      Иначе благодаря, отдавна се канех да направя тази рубрика и не очаквах толкова интерес и одобрение :)

      Delete

Post a Comment