Първа поръчка от mybodystore.bg

| No decision should be made on an empty shopping bag.
                                                         ― Donita K. Paul

 Като човек, който обожава всякакви ароматни лосиони, душ гелове и т.н, беше време и аз да пробвам една от най-популярните марки в това отношение, а именно Body Shop, които вече си имат и сайт в Бг. Ето малко повече за първата ми поръчка:



Как да поръчаме от mybodystore.bg?
Абсолютно лесно и стандартно. Регистрирате се, попълвате адрес за доставка, поставяте желаните ароматни изкушения в кошницата и потвърждавате поръчката.
Ако направите това преди 16ч (в раб. дни) -  продуктите ви ще са при вас още на следващия ден.
Цената на доставката е фиксирана - 4.90лв, независимо от обема или адреса, а за поръчки над 80лв е безплатна.
Не ви  нужна кредитна или дебитна карта, защото се плаща директно на куриера.
Ако имате въпроси или заявки за даден продукт, който все още не се предлага - винаги можете да пишете на имейла предоставен в сайта - екипът на марката е много отзивчив.




Какво си избрах аз?
Тъкмо ми беше свършил измивния гел на Биодерма, а това олио набра огромна популярност из чуждестранното блог пространство. Няколко други бг блогърки вече също го поръчаха, така че очаквайте да чувате повече за него и от нас.
Цена: 31.90лв
Количество: 200мл

Душ гела беше леко импулсивна покупка, искаше ми се да пробвам и още нещо, освен останалите три продукта и аромата на ядки ме привлече.
Цена: 12лв
Количество: 250мл

За маслото и ексфолианта - като заклет фен на шоколадови и други сладкишени аромати - беше ясно, че ще ги избера. Маслата и лосионите на марката са доста популярни с овлажняващите си и ароматни качества. Определено очаквайте отзиви и от мен в бъдеще.
Цена: 26лв
Количество: 200мл

Не е като да си нямах подобен от Palmer's Cocoa Butter, но не можах да устоя. Е, лято е, ще си ги изразходя всички. Ексфолианта ухае божествено на шоколад и е голямо удоволствие да се ползва. Непременно ще има ревю и за него.
Цена: 25лв
Количество: 200мл




Това беше набързо за първата ми поръчка от mybodystore.bg. Цените на продуктите не са от най-ниските, но марката залага на прекрасните аромати и натурални съставки без парабени. А и да се надяваме, че ще имат промоции.
Препоръчвам ви  да пробвате и вие нещичко, не вярвам да съжалявате.
Сладък уикенд от мен!


Comments

  1. Край, зариби ме :D Ще се поръчва!
    Като ходя до Англия все са ми в списъка за покупки и все не успявам да мина ( и по-добре ), че сигурно ако започна да ги душкам ще изкупя целия магазин... Така от сайта ще е супер :D :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. О да, ако имаше възможност да ги душиш.. си за съжаление :))

      Delete
  2. Страхотни покупки, ексфолиантът изглежда доста апетитно :D Ще се радвам на отзиви за него. :)

    dessunka.wordpress.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ще има, трупат ли се трупат ревюта..

      Delete
  3. Много им харесвам продуктите, досега не съм пробвала шоколад, все залитам към плодовите :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Май и аз трябваше да избера такива за лятото, ама пуста любов към шоколадите..

      Delete
  4. Този месец 2 пъти поръчвах от Bodyshop, защото откакто имам и клубната карта, не са спрели да ми пускат талони за намаление :( (first world problems) И аз си купих олиото за лице, но понеже германците явно са по-бедни, цената му тук е 12 евро.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Да, то си е 10 паунда в UK, тук вероятно поради големия интерес са го завишили..

      Delete

Post a Comment