Summer sparkle

| We must leave this terrifying place tomorrow and go searching for sunshine.
                                                                              — F. Scott Fitzgerald

 Лято е! И какво по-добро време от това да заблестим?! Ето няколко начина как да го направите (ама все пак - използвайте разумно - диско топките са so 80's ...)





хайлайтър theBalm Mary Lou Manizer
Този хайлатър аз си го използвам ежесезонно, но пък за лятото е една идея по на място. Освен за скулите може да се ползва и на клепача, под веждата и .. дори по тялото, ако решите. Правила съм му цялостно ревю и определено е добра инвестиция - виждате колко малко е вдлъбнат за повече от половин година употреба. Цената му е височка, но си заслужава (а и ако сте упорити - винаги може да издебнете готина промоция..).

кремообразни сенки Catrice 040 Lord Of The Blings
Миналото лято редовно носех тези сенки. Много бързо и лесно решение за летните дни и без никакво усилие погледа е озарен, ама много. За съжаление са спрени от производство, но ако не разполагате с тях - всеки подобен тип кремообразни, и не толкова, сенки - ще ви свърши идеална работа. Аз тази година експериментирам повече, но не съм забравила и за тях. Ревю си имат ей тук.

сухо олио Nuxe Huile Prodigieuse OR
Чудничък мултифункционален продукт - може да се ползва за коса, лице, тяло.. абе, където ви се иска да блеснете неотразимо.. Попива бързо, ухае страхотно и при това хидратира. Определено ви го препоръчвам. Има различни разфасовки и дори вариант без частички for plain people.

лосион за тяло Balea Summer Glam
Лосиона беше лимитирана серия и точно този вече не се предлага на пазара, но Balea пускат shimmer лосиони всяко лято, така че ако не сте ги пробвали - имате възможност. Достъпни, бюджетни .. какво повече ви трябва..

лак Perfect S47
Бяло и златно са идеалната комбинация за лятото, кой е с мен? Една от първите картини, които винаги изникват в съзнанието ми е бяла макси рокля, коса на вълни и бижута в златно. Класика ... 
Обикновено лаковете, на които залагаме през този сезон са пъстри, но златното също не трябва да се пренебрегва. Този лак на Perfect има много готини частички - като малки парченца златно фолио. Все си мисля колко би подхождал на летен тоалет в бяло.. И понеже съм добра - ето ви направо една готова идея за маникюр. You're welcome :)


По часовниковата стрелка: Nuxe Huile Prodigieuse, Mary Lou Manizer, Balea Summer Glam, Lord Of The Blings и S47


Пишете ми в коментарите дали ви допаднаха моите "светлоотразители" и обичате ли и вие блясъка за лятото, а ако ли не - на какво залагате?
Бъдете неотразими и до скоро!!


Comments

  1. Обожавам златното, но с мярка! За хайлайтъра няма какво да говорим... Перфектен! Имам същото лакче на Перфект и го съчетавам с нюд цвят лак за основа ии на безименния 2 по-дебели пласта от златния-стои страхотно, изчистено, но акцентирано :)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Определено лака прави супер акцент :))

      Delete
  2. Този пост е в мой стли - лъскавко, блестящо :D от всички продукти имам само сенките на Мейбълин, но май ще трябва да се позамисля за хайлайтъра, много хора го хвалят :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Поправка - сенките на Catrice. Който си мисли за татутата, така е :)

      Delete
    2. Да и на Maybelline са подобни :) Радвам се че ти харесва :))

      Delete
  3. Много ми харесва тази публикация! Снимките ти винаги са невероятни!

    ReplyDelete
    Replies
    1. <3
      Мн ти благодаря, наистина коментара ти ми е важен, защото подобни публикации, които дори нз към кой таг да ги сложа освен "beauty", се чудя и как се възприемат..

      Delete
  4. I'm a bling-bling girl, what can I say? Много хубава публикация и аз мисля, че през лятото трябва да блестим, колкото можем :) Дори сега като се прибрах вкъщи, си купих за морето един блестящ лосион и се мажа, колкото мога, бляскам все едно съм поръсена със звезден прах, хахаха.

    ReplyDelete
    Replies
    1. хаха, добро сравнение!! :DD
      Благодаря за коментара :)

      Delete
  5. Много красиви снимки, толкова блясък и злато, разкош :))

    ReplyDelete
  6. Обожавам този пост! Направо ми се прииска да си взема тези сенки на Catrice. Жалко, че не се намират вече :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Много ме зарадва с този коментар, благодаря ти!
      Като качество color tattoo-тата на мейбьлин са по-добри, но такъв точно златен и летен нюанс си нямат..

      Delete

Post a Comment