Urban Decay Naked 3 Palette

| Most truths are so naked that people feel sorry for them and cover them up, at least a little bit.
                                                                                                           - Edward R. Murrow

 Дълго време отлагах ревюто на тази палитра и основната причина е една - искаше ми се да я харесам ..  all the cool kids do, но .. ами не и аз.



Не ме разбирайте погрешно - Naked 3 не е лоша палитра и съм виждала много блогъри/ютубъри, които са успели да я накарат да 'работи' за тях. Но, незнайно защо, на моите очи цветовете просто не стоят.
Не съм имала подобни проблеми с други палитри от среден/висок клас, включително и Naked 2, която си харесвам и то доста. Може би просто не са моите цветове, или може би се дължи на факта, че не ми е била достатъчно 'на сърце', а я поръчах импулсивно при едно страхотно намаление.. (-10£) (и всъщност ми беше подарък)

Намалението беше във любимия ми feelunique.com, така че оригиналността също не би могла да бъде проблема тук (въпреки че за разлика от Naked 2 /поръчана от hqhair.com/, 3 не дойде в найлонче).
Принципно Urban Decay вече не се предлага в Бг, но продуктите могат да се поръчат с безплатна доставка от няколко английски сайта. За да не се повтарям - повече по темата можете да научите от поста-ревю на Naked 2 тук.




Опаковка
Ами няма толкова грозно нещо. Когато миналата година започнаха да се появяват първите неофициални снимки из нета .. си мислех, че не е възможно това да е. Шегобийци такива, казах си, просто са забравили истинската кутийка под дъжда и капака се е нагънал ..

Иначе споменатата кутия отново е метална, същата като като Naked 2, като изключим цвета и (д)ефекта. Има същите огледало, четка и същата притурка - 4 бази за сенки.
Четката ми е доста жилава и я използвам рядко. А от базите на двете палитри - общо 8 - съм отворила само една. Ще имат повече нужда от тестване, но за момента предпочитам Artdeco.




Пигментираност - при първоначално нанасяне цветовете са наситени, но към края на деня избледняват до степен недопустима за подобен клас продукт. 
Текстура - част от цветове са с приятна мазна текстура, но има няколко, които са адски прашливи, други много твърди, а трети - твърде брокатени.




Палитрата съдържа 12 цвята и сред тях няма нито един, който да ми е любим. Да, има такива, които ми харесват повече и такива, които - по-малко, но няма един, който да ме влече към самата палитра и който би ми липсвал, ако я изгубя. Може би затова планирам някой ден, ако/когато направя blog sale да се разделя с нея. На този етап обаче - просто се опитвам да извлека максималното от нея.





Малко повече за всеки цвят:
strange - наистина странен цвят, и мега прашлив - винаги след ползване трябва да издухвам остатъците от палитрата. Матово мръсно бяло - освен за нанасяне под веждата не си представям друго приложение;
dust - и този цвят си отговаря на името - наистина прилича на прахоляк; твърде брокатена формула, частичките са много по-големи от необходимо;
burnout - на вид приятен розов цвят, но на очите не мога да му намеря място - не е достатъчно светъл за вътрешния ъгъл на окото, а сам по себе си не е достатъчно интересен за нещо повече;
limit - блед матов цвят, подходящ за преливане на цветове, практичен;
buzz - тук нюанса на розовото е някак по-червенеещ от необходимото и не е никак добро попадение, не отговаря на представата ми за naked look;
trick - златисто ръждив нюанс, братовчед на chopper от Naked 2, хубави формула и цвят;
nooner - това пък е по-мургавия братовчед на limit от тази палитра, отново практичен и подходящ за преливане на цветове, този път при малко по-тъмен избор за грим;
liar - следват трите най-интересни цвята за мен - с хубав сатенен завършек. На суоч liar изглежда страхотно, иска ми се да можех да нося само него по целия клепач, но ми е тъмен - винаги залагам на светла вътрешна част на окото;
factory - топъл шоколадов сатен, харесва ми;
mugshot - много приятно кафяво със златисти отблясъци. Често залагам на него за външната част на окото, когато ползвам тази палитра;
darkside - аз го определям като мръсно сиво. Изглежда матово, но разнесен на кожата има лек сатенен завършек. Най-много ми харесва в комбинация със светло розови сенки по целия клепач;
blackheart - тъмно кафяво, почти черно с малки червени проблясъци. Определено вечерен нюанс, въпреки че като се блендне не е тъмен изобщо;




В заключение - не съжалявам за избора си, тъй като първо беше на промоция и второ - задоволих любопитството си. Въпреки това не я препоръчвам, тъй като не смятам, че съдържа добре подбрана комбинация от цветове за една хубава завършена палитра. Няма хубав хайлайт цвят, няма и такъв, който да се използва със скосена четка вместо очна линия например.
Вероятно би била най-подходяща за руси, светлокожи момичета, които предпочитат само семпъл цвят на очите.

Толкова от мен, надявам се да съм била полезна. До скоро и всичко най-.. розово!!



Количество: 12х1.3гр
Цена: £37

Comments

  1. Жалко :( На по-близките снимки,цветовете не изглеждат нищо кой знае какво..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Със сигурност има хора, на които ще им пасне, просто аз не бях от тях..

      Delete
  2. Мен също не ме влече поради някаква незнайна причина и така и не се наканих да си я купя. Много използвам оригиналната Naked, която всъщност ми е и любимата, 2-ката също е доста успешна и я харесвам, тази обаче още на снимките ми се стори странна. Моята кожа е с изявен топъл подтон, което обикновено ме кара да отбягвам розовеникавите нюанси и макар и да съм сигурна, че ще имам няколко цвята, които да ми паснат, като цяло не успях да намеря убедителна причина, за да направя покупката.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Добро и мъдро решение. Аз вече сериозно се наситих на кафяви нюанси и ако си вземам палитра ще е нещо цветно.

      Delete
  3. Имам я, свикнах й /в началото и аз бях в потрес от опаковката/, започнах да си я харесвам макар и най-малко от 1, 2 и 3, но не я нося често. Следователно и на мен не ми от дъ бест палитрите :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. И аз я харесвам до някаква степен, но според мен подсъзнателно ми влияе факта, че цената е била по-ниска. Ако беше на редовната вероятно негодуванието ми щеше да е по-силно..

      Delete
  4. На мен пък ми харесва, дори и опаковката, и искам да си я взема, но на мен с червената коса ми отиват такива нюанси.. Оригиналната палитра я имам и я ползвам почти всеки ден, и много ми се ще да прибавя и 2 и 3 към арсенала, да видим обаче кога ще стане това. Прекрасни снимки, между другото! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Благодаря ти Ида, пожелавам ти да си я вземеш (на промоция ;)). Аз както писах в коментар по-горе - вече се насочвам към по-цветни варианти.. новия vice 3 изглежда симпатичен на първо четене..

      Delete
  5. Съгласна съм изцяло с ревюто ти, Теди :))

    ReplyDelete
  6. Съвсем разбирам напъните ти да я харесаш! Аз съм още по-трагична, имам тази и единицата и не ползвам нито една от двете, ама хич :/ От тройката от време на време правя нещо семпло матово с Limit и Nooner, но през повечето време не посягам към тях и това е. Все се надявам, че някога ще ми дойде мерак да ги ползвам, може пък и на теб ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Мдам .. А от 1 нямаш ли любими? Аз 2 доста си я харесвам ..

      Delete
  7. Аз си я взех наскоро, защото нямам достатъчно розови нюанси и я харесвам доста. Ползвала съм и я и върху мен и върху други хора, но слагам и база отдолу, за да залепнат добре за клепача сенките. Иначе наистина се ронят доста от цветовете. И не ми харесва и че няма някакъв хайлайтър. Този светъл цвят не ми е достатъчен :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Да, не е достатъчен. А база и аз ползвам..

      Delete

Post a Comment