Favorites: Септември & Октомври 2014

| Dancing of the autumn leaves on the surface of a lake is a dream we see when we are awake!
                                                                                                      ― Mehmet Murat ildan

 Нова порция любимци, събирателна за последните два месеца. През септември не съм експериментирала особено много с козметика, забавлявах се главно с новата ми маша. След това, през октомври, превключих на вълна skincare и в общи линии това са основните неща, които ще присъстват в поста днес:





свещ Yankee candle Pink Sands
Сдобих се с тази свещ, след като разбрах от Меги, че марката може да се намери в БГ и по-точно - магазини Аико. Първоначално не знаех, че има и големи размери и отидох с идеята да си взема от малките. Големите обаче бяха доста по-изгодни и така, след дълго душене пред щанда, избрах да прибера тази розова прелест в нас. Имах някакви много високи очаквания относно силата на аромата, които не се оправдаха, но все пак съм доволна и нямам търпение да се сдобия с още разновидности. Смятам, че си струват и обожавам уюта, който внасят.

тоник Apivita за нормална/суха кожа
Не бях използвала тоник от много много отдавна и реших, че е време това да се промени. Избрах Apivita заради чудесния състав - без парабени, алкохол, минерално масло, силикони, а водата е заместена с екстракт от зелен чай. Има удобна опаковка с помпа, ухае приятно натурално и успява да озари кожата ми, като междувременно премахва и последните следи от грим по лицето. Много съм доволна от избора си.

околоочен крем Nuxe
Реших да заложа на Nuxe, защото е чудесна марка с над 90% натурален състав на продуктите си и не съжалявам. Околоочния крем има много приятен аромат, попива мигновено и отново опаковката е много удобна с помпичка. Определено нанасянето му е удоволствие.

нощен серум с Витамин Е The Body Shop
Серумът беше част от тази поръчка. Използвам го вечер в комбинация с крема и масажора и определено виждам резултати. Кожата ми е по-сияйна и с избистрен тен. Самият серум не е тежък и попива значително бързо.

мини масажор за лице The Body Shop
Много приятно допълнение към вечерната ми програма. Използвам го за по-добро абсорбиране на серума и крема от кожата, както и за релакс пред телевизора компютъра. Свещи, кремове, масаж.. какво по-приятно за студените есенни вечери..

маша за коса Babyliss
Уникално добра маша - загрява бързо, къдри още по-бързо, а самите къдрици издържат с дни - нещо, което за моята дълга и тежка коса досега изглеждаше невъзможно. Направила съм ѝ ревю, така че ако ви интересува още нещо по темата - можете да го откриете там.


Ами това беше всичко от мен. Продуктите не са много, още повече за два месеца, но пък ползването на всеки един от тях ми е доставяло истинско удоволствие. Пожелавам и на вас повече удоволствия и до скоро!!

Comments

  1. мини масажора ме изкушава от миналата година :)

    ReplyDelete
  2. Много обичам свещи <3..покажи някоя снимка на къдриците, ако искаш :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Показала съм - във фб и при ревюто на машата :)

      Delete
  3. Кремът на Нукс - хидратира ли добре? Че моят любим на Билка, май ще е слаб за зимата.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ами не съм голям експерт в околоочните кремове.. хидратира, но не знам в сравнение с Билка как ще е ..

      Delete
  4. Чуден пост, това масажорче и на мен ми грабна окото, при положение, че имам същият серум (който излях наполовина) и се представих как ще се масажирам и аз :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Да използвам да те питам за колко време мислиш че стига серума (при всекидневна употреба), тъй като с тази опаковка мн трудно мога да преценя.

      Delete
  5. Серума ми звучи доста добре. Нещо съм на такава вълна :)
    Аз също имам такъв тип маша и съм изключително доволна.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Определено усещам подобрения, кожата ми имаше нужда от нещо по-различно..

      Delete

Post a Comment