Favorites: Януари 2015

 За разлика от декември, който излетя като стрела, януари ми се стори безкрайно, безкрайно дълъг.. Може би, защото имах много грижи.. и може би затова, въпреки че месеца изглеждаше толкова дълъг - не намерих време да подготвя по-рано този пост.. е, макар със закъснение - ето кои бяха първите ми любими продукти за 2015-та.






ексфолиращ душ гел Oriflame
Мента и малина са едни от любимиите ми аромати. Следователно този душ гел просто си вллиза в любимци и няма какво да говорим повече..

спирала Avene Couvrance
Получих тази спирала на предколедното събитие на Avene и съм много доволна, защото марката е повече популярна със skincare линията си и ако трябваше да избирам техен продукт едва ли бих се насочила именно към спирала. Скоро ще ѝ посветя отделно ревю, защото наистина много ми хареса - върши чудесна работа по акцентиране на миглите като обаче ги запазва в максимално естествен вид - без излишен ронещ се туш.

база L'oreal Lumi Magique
Купих тази база преди много, много време. Тогава още нямах хайлайтъри и имах погрешни представи, за това какво точно да очаквам от този продукт, затова не ми хареса особено и си остана в шкафа. Наскоро реших да го извадя, за да не си отиде неизползван (срока му наближава) и тъй като вече имах по-реалистични представи - ефекта му ми допада. Като база, която да удължава трайността на грима - не съм убедена, че има толкова забележим ефект, но определено помага за по-красив 'glow' ефект на лицето. Въпреки че успях да му намеря приложение и вероятно ще си го доизхабя - не мисля че оправдава цената си от над 25лв и ако решите да го купувате - задължително изчакайте някое намаление.

балсам за устни Apivita с прополис, органичен пчелен восък и маслиново масло
В първите си впечатления за балсама споделих, че не ми харесва аромата му и все още е така. Ако искате да изпробвате балсам на марката - предполагам, че останалите разновидности биха били по-ароматни и подходящи. Все пак, след като аз имах този, успях да посвикна с аромата, тъй като консистенцията му е много приятна за студените месеци - кремообразна и някак .. плътна.. усещам го много добре и затова през януари той беше избора ми за дамската чанта (и все още е).

пудра Oriflame The ONE Light
Тази пудра също беше включена в пост с първи впечатления, но тогава именно нея бях изпробвала най-малко и за нея имах най-малко какво да споделя. Напоследък нещо доста ми омръзна пудрата на Bourjois.. нещо не бях доволна от ефекта ѝ вече и се сетих да извадя тази на Oriflame. Определено към момента ми харесва като дълготрайност повече от Bourjois. Фина е и не оставя брашнян ефект, не фокусира порите и .. съм доволна.

минерална пудра Golden Rose #05
От нея за момента използвам само лявата хайлайт част, тъй като вече в края на зимата кожата ми е изключителено бяла (сериозно, what's up with that? - фдт-ите ми са най-светлите предлагани нюанси и пак разликата с вратът ми е .. anyway). Придава много семпъл, красив блясък на кожата. 

червило L'oreal Julianne's Nude
Още докато го 'суочвах' в магазина много си го харесах и се радвам, че успях да го грабна на промоция. За съжаление има онзи старовремски неприятен аромат на червило, но пък цвета е прекрасен - бледо нюд-розово, което за щастие си пасна много добре с тона на лицето ми и го ползвам постоянно. Има мека, кремообразна формула и красива опаковка. Освен това намирам Julianne Moore за прекрасна.

почистващо олио за лице с лайка The Body Shop
Това беше първият ми почистващ продукт от подобен тип и в началото не бях много сигурна дали ми харесва. Просто ми беше странен за употреба, а и има проблем с капачката и постоянно част от продукта се задържа по нея. Напоследък обаче доста застудя и кожата ми имаше нужда от нещо по-'мазно', затова го извадих отново и се оказа, че малко ми е липсвало. Да, не е толкова удобно за мега-бързо сваляне на грима, но кожата ми определено го харесва. Аромата му също ми харесва доста повече от преди. Планирала съм да му посветя отделно ревю .. и то трябва да бъде скоро, защото както се вижда на снимките - почти съм го изхабила.


Но стига вече за януари. Дойде 'месецът на любовта' и по този повод всички постове през следващата седмица ще бъдат 'посветени' на темата. До тогава!

Comments

  1. Много обичам да чета темите ти за любими продукти :). За себе си харесах спиралата :). Мерси, че сподели за аромата на балсама.
    Чакам с интерес какво си намислила за февруари :).

    ReplyDelete
    Replies
    1. Хубавото на спиралата е, че може да се нанесе втори пласт без никакви проблеми да се рони или да стои натруфено..
      Иначе аз не ги намислям.. просто каквото се случи да обсеби вниманието ми :)

      Delete
    2. Ахъм, значи ще изненадваш и себе си :).

      Delete
  2. Душ гелът изглежда много захаросан :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ако имаш предвид буквално - не е, напротив - много свеж ментов полъх има.

      Delete

Post a Comment