Празни опаковки, част 12

| If I see an ending, I can work backward.
                                      - Arthur Miller

 В духа на пролетното почистване реших да се мобилизирам и най-сетне да подготвя поредната порция празни опаковки. Оказа се, че съм ги събирала толкова дълго, че са изминали цели 4 месеца и това е най-'препълнения' пост досега. Enjoy!



Тъй като, както казах, продуктите се оказаха наистина доста, но пък повечето са били удостоени с ревюта - първо ще слагам линк към ревюто - за по-подробна информация - и после с няколко думи ще споделям дали бих купила продуктите отново.




маска за лице с нар Apivita
Ревю. Вече имам буквално нова опаковка - Apivita промениха дизайна им  - повече по темата споделих тук.

шампоан Palmer's Cocoa Butter Formula
Ревю на варианта с кокос. Какаовата формула ми хареса повече заради аромата. Обичам и кокос, но какао с мента ми е по-напред в класацията. Със сигурност ще го купя пак, дори наскоро много се изкуших при едно намаление, но за момента съм заредена догоре с продукти за коса на Aussie.

коректор Maybelline Eraser Eye
Ревю. В момента тествам куп други коректори, но този остава сред любимите ми и обезателно ще го купя пак.

мицеларна вода Mixa
Като цяло не откривам особена разлика между мицеларните води, които се предлагат на пазара. При тази на Mixa ми хареса, че има помпичка, което я прави най-удобна за ползване, но пък Garnier е най-добра в съотношение цена/количество.. така че не съм сигурна каква марка ще избера в бъдеще..

душ гел Balea Black Secret
Много съм доволна, че изхабих опаковката, защото съм натрупала твърде много душгелове. Този имаше готин аромат и забавен оранжев цвят. Харесвам разнообразните лимитирани серии на Balea и затова няма да купя пак този, но определено ще пробвам някое от следващите им предложения.

почистващо олио с лайка The Body Shop
Ревю. Бих го купила пак след време.

маска за лице с ягода и шоколад Freeman
Ревю. Тъй като имах 3 маски на марката - не успях да ги изхабя преди срока на годност. Не че беше твърде кратък, просто маските, които се втвърдяват и стягат винаги изискват повече време и мотивация от моя страна, защото трябва да съм сигурна, че 15-20 мин лицето ми няма да 'ми трябва'... Доволна съм, че я пробвах, но няма да я купя пак.

мицеларна вода Bioderma Sensibio
Имам неотворена втора опаковка, тъй като ги взех в комплект - харесвам я и ще си изхабя и нея. На пазара в момента все повече марки пускат мицеларни води, а аз съм си с котешка природа, така че не знам дали скоро ще успея да я купя пак.

душ гел Lush Rose Jam
Споделих за него в поста Свети Валентин с Lush, както беше и в любимците ми за февруари и март. Свърши много бързо, защото не можех да спра да го ползвам. Определено искам нова опаковка, но не и преди да изразходя купчината насъбрани душ гелове в банята.




ексфолиант за тяло с лимонена трева Balea
Ревю. Обичам да пробвам нови и нови ексфолианти, затова няма да повторя покупката.

маска за лице Lush Mask of Magnaminty
Ревю. Ще си запазя кутийката и ще си взема нова опаковка, в замяна на 5 празни.

ексфолиант за устни Lush Bubblegum
Ревю. Не успях да го изхабя преди срока на годност, но проблема е по-скоро в непостоянството ми. За момента мисля да си забъркам домашна смес със кокосово масло в бурканчето, а след време вероятно ще се изкуша да пробвам някой от другите аромати на марката.

ексфолиант за лице с кайсия Apivita
Първи впечатления. Скрабът е приятен и бих си купила пълноразмерна опаковка, но за момента съм достатъчно запасена с продукти от този тип.

коректори Catrice Camouflage Cream и Bourjois Happy Light
Ревю сравнение. Camouflage Cream е достатъчно популярен - супер покривен и на много достъпна цена. Напоследък имах доста проблемна кожа и след като го изхабих обмислях покупката на коректор от по-висок клас, защото единствения кусур на Catrice е трайността (поне при мен). В крайна сметка си купих пак нова опаковка 'камуфлаж'.
Happy Light е замислен чудесно - силно кремообразна формула и супер компактна опаковка с огледалце. За съжаление обаче не е подходящ за моята суха кожа, ама никак - събира се, изопачава сухите участъци... определено няма да го купя пак, но ако сте с мазна кожа - може да ви хареса.

база за сенки Artdeco
Пробвала съм по-скъпи марки като Urban Decay и Too Faced, но тази база ми остава фаворит. Бях си оставила мъничко на дъното, за да направя сравнение, но докато се наканя и изсъхна. Искам да пробвам 1-2 други популярни бази, но освен ако не ме впечатлят повече (което за момента ме съмнява) - ще се върна към тази.



И така, със задоволство ще изхвърля всичкo това на боклука.. На мен ми олекна, а на вас? 'Лека' седмица и до скоро!

Comments

  1. Аз имах маската на Freeman с авокадо и овесени трици и бях много доволна. Apivita в момента са ми е в топ продуктите, а мицеларната на bioderma е доказан фаворит :)) <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Да, всички са чудесни :)

      Delete
  2. Справила си се прекрасно! Аз нещо поизоставам, че се разсейвам, а имам много за доизразходване :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. То винаги има неща на прага на свършване..

      Delete
  3. А използваш ли Камуфлажа за под очите и как се справя там? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Моята кожа е суха така че няма начин. Още повече под очите..

      Delete
  4. Супер.Браво на теб :) И аз изхабих камуфлажа на Катрис и съм много доволна хах :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Аз не съм доволна, защото много бях пъпчасала и нищо друго не можа да скрие положението, дори и дермабленд, за който дадох над 20лв.... затова се отказах да давам още пари за Мак и взех нов камуфлаж..

      Delete
  5. Офератата на LUSH за празните опаковки за всички техни продукти ли важи? :) Много ме влече тази маска, иначе!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Важи за всички опаковки, които имат съответния надпис и след като събереш 5 от тях получаваш Mask of Magnaminty 125гр.

      Delete

Post a Comment