В Къщата на Биодерма


 Миналата седмица получих покана да посетя премиерата на едно различно и много интересно място - Къщата на Биодерма. Ако сте минавали по площад Батенберг тези дни - сигурно сте я забелязали - кръгла и малко мистична, зачудихте се какво се крие вътре, но не посмяхте да влезете? -  ето отговора:





Къщата на Биодерма е отворена от 17 до 20 юни от 10.30 до 19.30ч. за всеки, който желае да разгледа разнообразието от продукти на марката и да получи персонална консултация и мостри, според своя тип кожа и индивидуални нужди. 
Освен това (с предварително записване на час) можете да се подложите на безплатен компютърен 3D анализ на кожата, който сравнява показателите ви спрямо 300 000 души на вашата възраст по следните критерии: петна, бръчки, релеф и текстура, разширени пори, UV увреждане - повърхностно и дълбоко, разширени капиляри и бактерии, причиняващи акне. Интересно, нали?
Аз вече успях да се тествам и макар релефа ми да беше над 99 % (в съотношение), по други критерии имаше какво повече да се желае - като UV пигментцията. Ето защо съм много доволна, че на събитието Биодерма представиха един нов слънцезащитен продукт с иновационна формула за сух матиращ финиш - Photoderm MAX SPF50+ Aquafluide.




На снимката горе виждате усмихнатата PR-ка на марката Дари, която ни направи кратка презентация за продукта, а долу и самия  Photoderm MAX флуид, който се предлага в три варианта, в зависимост от цвета на кожата - безцветен, светъл и тъмен. Флуида не съдържа парабени, парфюми, водоустойчив е и е подходящ дори за мазна кожа.






Ако дотук не съм ви убедила да отидете и да разгледате Къщата, то вероятно е време да спомена, че за ваше удобство в нея се намира и детски кът (но ние си се забавлявахме по блогърски .. със снимки: )





На снимката горе виждате Жани, Меги, Криси и Нина, а долу - снимки на тръгване от не само приятното, но и много полезно събитие. 




Когато бях малка ми казваха: не прави криви физиономии, защото някой ще те стресне и ще си останеш така завинаги. Г-ца Снежана Атанасова е доста по-малка от мен и явно не са ѝ казвали, че когато блогър се опитва да те снима не трябва да правиш криви физиономии, защото ще щракне и ще останеш качен в блога му завинаги...




Явно затова когато дойде неин ред да ме снима съм толкова на фокус..  Надявам се поста да ви е бил интересен и до скоро!

Comments

  1. Хаха, страхотни снимки, Теди и косатаааа <3 Винаги е звездата на кадъра :D
    Това за кривите физиономии и майка ми ми го казваше, но май и аз не съм се научила много много :)

    www.gamesoffashion.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Оо, мн си мила, много ти благодаря! Ама исках поне един аутфит пост да направиш този ден, защото беше с нещо мн яко..

      Delete

Post a Comment