Тройна skincare доза от The Body Shop

| And her skin shone luminous and impossibly pale, as if it drank light from the moon.
                                                                                                 ― Madeline Miller

 The Body Shop са мааалко по-популярни с продуктите си за тяло, отколкото тези за лице, но и вторите не са никак за пренебрегване. Днес ще ви разкажа за три от тях, които ползвам от няколко месеца насам и смятам, че заслужават поне малко от светлината на прожекторите.





Дневен крем за лице с Витамин Е
Получих крема като подарък изненада към поръчката от mybodystore.bg. Забелязах, че има парабени в състава и не очаквах да ми хареса, но бях опровергана. Кремът е с много приятна лека и водниста консистенция, не оставя мазен филм и се абсорбира много лесно от кожата. Идеален е за сутрешен крем преди нанасяне на грим. Опаковката му е пластмасова, т.е добра за пътуване и в стандартен размер - 50мл. Ароматът му също е лек, свеж и приятен. Заедно със серума са част от серията с Витамин Е. Дава добра хидратация и вече успях да го изхабя до последната капка. 




Нощен серум с Витамин Е
Имах нужда от серум в грижата за кожата и този изникна в няколко популярни блога/канала. На английски е определен като overnight serum-in-oil с осемчасово действие и представлява комбинация между серум и олио. Консистенцията му е именно такава - серум, който при разнасяне се усеща като леко олио, но след това попива без да оставя мазен филм. Както виждате на снимките, идва (съвсем на място) с пипета и в стъклено шишенце от 28мл. Количеството изглежда малко, но всъщност е доста е икономичен. В състава му са включени доста масла, а като минус е присъствието на парфюми, които предполагам знаете не са особено желана съставка при продукти за лице. Иначе аромата му не е толкова силен и натрапчив. Но определено е продукт за нощна грижа - аз го използвам вечер (а за сутрин имам по-лек) и препоръчвам, ако се сдобиете с него и вие да го ползвате тогава. На сутринта кожата ви ще е мека и подхранена. 




Мини масажор за лице
Споменавала съм масажора в разни любимци досега - подпомага абсорбирането на кремовете за лице и стимулира кръвообращението на кожата. Масажната глава е гумена и нежна към кожата. Аз обичам да го ползвам в комбинация със серума, като първо слагам серум, после крем, след това си пускам нещо за гледане и накрая развъртам масажора:) Не очаквайте някакъв 'уау' ефект, той е само помощник на останалите продукти, но лично аз обичам, да знам, че съм извървяла the extra mile, както се казва. 




Продуктите съм поръчала от mybodystore.bg. Повече за поръчките ми от сайта и всички ревюта можете да намерите тук. Надявам се да съм била полезна и до скоро!

Comments

  1. От TBS ми бяха пратили крема и олиото за тест, но не съм впечатлена. Кремът е ставащ, но за тази цена не си струва. Олиото е хубаво, но отново за тази цена мога да си взема далеч по-качествен продукт. Нещо не ме впечатлявя грижата им за кожата.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Серума ли имаш предвид или олиото с лайка?
      Аз съм си казала, че крема ми го пратиха допълнително... (на мен ми дойде добре за пролетта) иначе цените не са най-ниските, но за мен класа си отговаря..

      Delete
  2. Mислех си скоро дали да си поръчам нещо от грижата за лице, защото обожавам маслата им.
    А и съм чела какви ли не суперлативи за измиващото олио. За серума мисля, че цената му е достъпна, но в момента не усещам нужда.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Олиото не е чудо на чудесата, но е приятен продукт. Усещането по лицето с олио просто е друго. Ако ползваш на друга марка - може и да пропуснеш това.. лично аз не съжалявам, че го пробвах, дори бих го поръчала пак.

      Delete

Post a Comment