Wycon Cosmetics в България - откриване и първи впечатления


 Точно преди месец беше откриването на първия магазин на една изцяло нова марка за нашия пазар - Wycon Cosmetics. Аз имах щастието да присъствам на събитието и да съм сред първите, омазани от глава до пети с тестери. Разбира се, приютих няколко продукта у нас, затова умишлено забавих поста, за да мога да споделя и първите си впечатления ..



Събитието се проведе на място в магазина, който се намира в МОЛ Сердика (срещу Zara). Гост беше италианския гримьор Масимилиано Лате, който представи част от продуктите и новите тенденции за сезона. 
Самата марка WYCON Cosmetics е сред водещите италиански брандове за грим, грижа за лицето и тялото, с впечатляваща продуктова гама от над 3000 артикула. Магазинът е много добре зареден, цените са повече от достъпни, а продавачките са едни от най-любезните в сферата, затова не пропускайте да хвърлите едно око на отрупаните рафтове, а ако не сте в София - може да разгледате сайта или Фейсбук страницата на Wycon.
Аз пък получих gift card на събитието и ето за какво я оползотворих: 




единични печени сенки с мокър ефект #100 и 102
Първото нещо, на което се спрях бяха естествено сенки. Имам запаси, достатъчни за до края на живота ми, но това не ми пречи да продължавам да се насочвам към нови и нови опаковки при всяка възможност..
Погледа ми беше привлечен от два конкретни цвята единични печени сенки - #100 и 102. Дълго се колебах кой от двата да взема и накрая реших просто да .. не избирам, а да взема и двата.




#100 е тоуп и не е толкова ситно смлян, #102 е розово със златни отблясъци - много интересен и красив цвят, който в магазина ми се стори удачен за сенки, но сега го използвам безкрайно като руж. (Дълго се колебах между нюанса от печените сенки и абсолютно същия под формата на мус. В крайна сметка реших да избера по-save опцията.)
Цена: 11.90лв




печен руж #100
Нямах нужда от нов руж, но много хора се насочиха към печените ружове и почувствах, че не трябва да ставам повод за подигравки и да оставам назад. Избрах да пробвам именно този прасковен нюанс със ситни частички, който както виждате от суоча от горната снимка е чудесно пигментиран.
Цена: 19.90лв




лакове за нокти #211 и 05
Wycon предлагат огромно разнообразие от продукти и беше просто невъзможно да разгледам всичко за час-два. Някои продукти, като например тези за вежди, дори не ми попаднаха в полезрението. Лаковете, обаче, бяха заели доста сериозна площ и съответно ме зовяха да им обърна внимание. Избрах си този люляков нюанс със сини частички тип 'русалка' - #211. Кой не обича люляково?! .. Формулата е добра, съхне бързо и издържа около 3-4 дни, което за цената си е чудесно. На касата получих подарък още един лак - #05, който се вижда само на първата снимка. Засега още не съм го пробвала, този зелен нюанс ми шепне есен. 
Цена: 5.90лв




Определено останах доволна от качеството на продуктите и ще се върна отново в магазина. Завършвам с няколко снимки от самото откриване, които вече публикувах във Фейсбук (следете ме). 
Вие успяхте ли да пробвате марката вече? Какви са вашите първи впечатления? Надявам се да съм била полезна и до скоро!




Comments

  1. Много красиви цветове! Сенките мусове са много приятни като консистениция. Поздрави!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Не ми напомняй за мусовете, че толкова им се чудих :))

      Delete
  2. Теди, много хубав пост! Макар, че не успях да присъствам, нещата изглеждат страхотни, а цветовете много пролетни и свежи! Хубаво е, че си споделила цените им, защото не се бях загледала и си мислех, че са малко скъпарски, но ми се струват добре като се има предвид качеството :)

    www.gamesoffashion.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Цените са съвсем приемливи, защото пигментацията (на каквото успях да докосна) беше доста добра - само виж последната снимка с мус суочовете..
      П.С радвам се че поста е бил полезен :)

      Delete

Post a Comment