Сухо масло и шампоан душ Yves Rocher Monoi de Tahiti

| The magic fades too fast the scent of summer never lasts
  the nights turn hollow and vast but nothing remains...nothing lasts.
                                                                                                 ― Sanober Khan

 Да, лятото отмина, но топлите слънчеви дни са все още с нас. Освен тях, за да ни напомнят за морските фиести, остават и снимките, сувенирите, ароматите.. Един такъв аромат е този на новата (за нас в БГ) серия на Yves Rocher, вдъхновена от таитянската гардения - Monoi de Tahiti.



Аз, разбира се като примерния блогър, който съм, бях попадала не веднъж на серията Monoi de Tahiti в чужди блогове и макар да имам брокатено олио за тяло на друга марка - това не ме спираше да въздишам по варианта от серията на Yves Rocher. Ех, ако само знаех и за аромата.. този аромат на безкрайно лято, екзотика и лазурни брегове...
Имах късмет и в началото на сезона, когато пуснаха серията и в БГ, от марката се свързаха с мен, за да да ми предложат да изпробвам два от продуктите в нея:



Шампоан душ
Този благоуханен морскосин продукт е мултифункционален - може да се използва както за тяло, така и за коса. Чудесна комбинация за път, а още повече и предвид не толкова голямата разфасовка (въпреки че не е много икономичен). Ароматът, както вече казах е божествен и се запазва доста дълго по кожата (като за душ гел). Пени се добре, не изсушава и не съдържа минерални масла и парабени. Наистина много приятен продукт - моята опаковка я изхабих за отрицателно време.. 
Количество: 150мл
Цена: 5.90лв



Сухо масло за тен
Обичам сухи масла за тяло. А особено когато имат страхотен аромат. Това на Yves Rocher се предлага в два варианта - с брокатени частици и без. Моето е от втория вид, макар да не бих отказала и опцията, в която блестя по-силно от Едуард Кълън. Опаковката му е много удобна, лека и с помпа, която разпръсква правилното количество продукт. Принципно маслото се води за тен, но аз го ползвам като обикновено олио за тяло. Конситенцията му е чудесна - попива много бързо, без да оставя мазен филм - само по-мека и много по-ароматна (доста трайно) кожа.
В състава му са включени няколко вида масла - кокосово, сусамово, екстракт от гардения, не съдържа минерални масла и парабени. Освен това е икономично е и ми стана тотален любимец.
Количество: 125мл
Цена: 17.60лв




Останах много доволна и от двата продукта и макар лятото да отмина - ако не сте ги пробвали - направете го и то ще се завърне за още малко в душите и сърцата ви. Ще видите, не се шегувам..

* Продуктите са ми предоставени от PR, но постовете не са спонсорирани.
Мнението ми е изцяло обективно и основано на личните ми впечатления.


Comments