Favorites: Август & Септември 2015

| Average is not the best leverage.
                                 - Unknown

 Този пост ще бъде две в едно, тъй като през август нямах толкова нови любими продукти и пропуснах публикацията. Спокойно - знам - никакъв бюти блогър не съм щом не купувам достатъчно мазила, за да запълват постове с любимци поне веднъж месечно... for shame...






парфюм Yves Rocher Organic Vanilla
Това не е типичния парфюм, който сте свикнали да срещате и затова сигурно на някои хора няма да им хареса. На мен обаче много ми допадна. Различен е, и интересен. Има някак наистина органичен аромат, а не химичен. Трудно ми е да го опиша, ако имате път през някой магазин - пробвайте го.

маска за лице Palmer's Cocoa Butter Formula
Напоследък няма маска за лице, която да не ми се е приискало да пробвам... Тази на Palmer's беше доста дълго в уишлиста ми и най-сетне на едно намаление я поръчах (от feelunique.com). Харесва ми много - бяла е на цвят, стягаща, ухае приятно и оставя кожата много гладка и свежа. Ако имате възможност - препоръчвам да я пробвате. (Няма да има отделно ревю, така че това е моментът ѝ под прожекторите..)

серум за мигли Revitalash
Резултатите от ползването на този серум показах още преди време и беше ясно, че съм останала доволна. През последните почти два месеца всъщност дори не съм използвала продукта (което е един вид прецедент), но най-редовно се заглеждам в миглите си и ефекта ми се струва все по-страхотен и по-страхотен, затова трябваше да включа серума тук.

спирала Maybelline Lash Sensational
Предвид написаното по-горе за серума и промяната в миглите ми - напоследък всички спирали ме правят щастлива. Все пак обаче възторга ми от Lash Sensational е значителен. А пък и не само аз мисля така - всеки ютубър и трите му кучета са ѝ фенове. Четката ѝ е силиконова (аз лично предпочитам такива) и фиксира миглите на момента.

лак за нокти Maybelline 05 Extreme Blackcurrent
Както вече споделих наскоро - лаковете от тази серия на Maybelline са ми може би най-любимите, но днес ще се фокусирам само над един цвят. Вие, разбира се, можете да пробвате който на вас ви харесва и не мисля, че ще съжалявате. Та цвета е касис - наистина много тъмен винен нюанс, почти черен. Страхотен е и за ноктите на ръцете, предвид сезона, но аз го нося главно на краката и вече съм преполовила шишенцето. Не знам за вас, но аз харесвам тъмни лакове за ноктите на краката (независимо от сезона) - просто ми дайте всякакви  вишневи разновидности, мастилено, патладжанено.. (Вие имате ли предпочитани тонове за педикюр или всичко върви?)
Освен всичко останало смятам серията подходяща за педикюр и защото наистина формулата е дълготрайна.

червило Essence Natural Beauty
На това място всъщност трябваше да е друго червило на марката, но при снимките съм грабнала Natural Beauty и не го осъзнах до последния момент. Реших да не започвам всичко отначало, защото бях доволна от снимките и макар вече да съм споменавала този нюанс в любимци - да остане и в този пост. Все пак продължава да ми е фаворит, откакто го показах през юни.

червило Bourjois Ole Flamingo!
И едно червило, което взех от любопитство, с ясното съзнание, че като всички други ярки червила, които съм купувала ще си стои главно в шкафа (Имам навика когато избирам червила, редовно да вземам едно в натурален тон и едно ярко). Това лято обаче се престраших да сложа 'фламингото' няколко пъти и хората около мен не само не се разбягваха на посоки, а дори получавах комплименти. Така започнах да се чувствам все по-комфортно (100% никога няма да достигна, но ..) и ето че вече ми е в любимци. Ако не сте пробвали тази серия имайте предвид, че формулата е течна, но изсъхва в матов финиш и не на всички това им допада, но аз определено съм фен. Предвид това, което споменах по-горе няма да ви учудя като кажа, че имам и един неутрален нюанс от серията - Don't pink of it! Той ми стана любим от раз обаче.




Вие ползвали ли сте някои от тези продукти? Какво мислите за тях? И кой ви е любимия нюанс за педикюр?? До скоро!

Comments