Серум за лице Maria Galland D5-2

| I don't fancy colors of the face, I'm always attracted to colors of the brain.
                                                                    ― Michael Bassey Johnson

 Maria Galland не е сред най-популярните марки в България, може би, защото се предлага главно в специализирани салони, но лично аз съм много щастлива, че я открих, защото всички нейни продукти, които имах възможност да пробвам ми оставиха само хубави впечатления.



Преди известно време получих покана от Maria Galland да присъствам на събитие по случай 15-тата годишнина на марката в България и там се сдобих с няколко продукта, сред които и серумът, за който искам да ви споделя днес - D5-2 с екстракт от непознатия ми досега плод шизандра.
В брошурата към продуктите беше отбелязано, че серумът е подходящ за след лазерни процедури, защото помага за заздравяване на белезите от тях. В първия момент ми се стори странно от марката да изберат да предоставят именно такъв продукт за тест, но бързо осъзнах колко полезен всъщност ще ми бъде подобен серум за ужасните белези от някакво акне, което беше решило да ми избие миналата зима и остана на челото ми с месеци и месеци и месеци...
Аз естествено бях доста фрустрирана от цялата ситуация и не очаквах много от каквито и да било продукти, включително и този серум. Прочетох, че основната му роля е да успокоява кожата и така и до ден днешен няма как да съм сигурна дали именно той помогна да заглуши развитието на пъпките или те така или иначе най-сетне бяха започнали да се успокояват, но определено усетих ефекта над зачервените и кафяви участъци по челото ми - доста, доста по-редуцирани. Спомням си как един ден въодушевено обяснявах по телефона на сестра ми колко ме е зарадвал ефекта от серума и, че страшно си заслужава. Сега когато, както всичко по челото ми, така и страстите ми са спокойни - сто лева (цената на серума) изглеждат като доста висока сума, но ако кожата ви е проблемна и има специфични нужди - преценете сами какво и колко си заслужава. Аз ви оставям със следващите редове и се надявам да съм била поне донякъде полезна, споделяйки опита си.




Опаковката е стилна, изчистена и лека - точно каквато бихте очаквали от подобен клас продукт. Има удобна помпичка и капачка.
Консистенция - типична за серум за лице - виждате я на снимката горе. Приятна, не е лепкава, попива бързо. Ароматът е божествен - много нежен и луксозен, всеки път като го нанасях се чувствах, както се казва на английски: like million bucks..
Пълният състав можете да видите на снимката долу. Не съдържа парабени, парафини и оцветители. 
Основните му активни съставки са Formule ß-GHFx - комплекс, разработен от лабораториите на марката, чиято концентрация отговаря прецизно на изискванията на кожата и ѝ дава импулс да се активира сама отвътре, и плодов екстракт от Шисандра, който има изключително успокояващо и тонизиращо действие.



Количество: 30мл
Цена: 90-100лв
* Продуктът ми е предоставен от PR, но постовете не са спонсорирани.
Мнението ми е изцяло обективно и основано на личните ми впечатления.


Comments