(Autumn) Lipstick haul

| I'm all about fashion, cheeseburgers and bright-red lipstick.
                                                       Scarlett Johansson

 Много пъти съм споделяла, че червилата не са моята стихия. Не си харесвам очертанията на устните, а и имам големи клепачи, на които да наблягам, освен това явно в ранните ми години съм вземала доста грешни решения при избора на червила и ако не беше блога сигурно щях да приключа живота си на балсами за устни.
Е, обаче имам блог и за две години успях да си купя (и да получа) доста червила. Някои удачни, други не чак толкова. Важното е, че малко по малко успях да събера смелост дори да нося тъмни такива. Първо миналата есен се сдобих с есенния култов нюанс #107 на Rimmel (ревю), а тази есен се сдобих с още ... осем. 



Да, знам, че е много. Но вируса беше се разпрострял и нямаше смисъл да се боря... Сега поне (се надявам че) ще съм здрава спокойна за доста дълго време.




Gosh 170 Night Kiss, 171 Twilight
Gosh е сравнително нова марка за нашия пазар. Преди известно време се появиха в магазини Елитис и помня колко горда бях от себе си първия път когато ги видях, защото устоях и не си купих нищо, а реших първо да проуча нещата. Спомням си, че още тогава видях #171 и си мислех колко безумно вамп цвят е това и (макар да не си представям кога изобщо бих го носила) колко много искам да го притежавам. Сякаш отнасянето му вкъщи ще ме дари със супер сила - смелост за всяко останало нещо в живота... 
След време си купих една от палитрите на марката и миналия месец вече на вълна червила - реших да пробвам и техните. Като ще е гарга да е рошава и в пристъп на тотален madness грабнах #170 и 171... В сравнение с останалите червила от този пост тези на Gosh не са толкова наситени и матови, и формулата им е най-кремообразна (и някак лека). Естествено не съм имала възможност да тествам добре всичко, но засега ми харесват, имат и готина опаковка.
Цена: 8.50лв

Essence 14 Adorable Matt!
Това червило го видях в блога на Жани. Е, разбира се, виждала съм го по щандовете на марката, но никога не съм му обръщала внимание. Жани го представя като класическото червено и наистина изглежда така. Засега не го нося, изглежда ми като ... за някакъв повод, но ако формулата му е като на другото от серията, което имам - 07 Natural Beauty - вероятно няма да е много трайно. Все пак исках да го имам в колекцията си.
Цена: 5лв


Gosh 170, 171, Essence 14, GR 20, 23, Rimmel 120, wet'n'wild Mauve Outta Here, Sugar Plum Fairy



Golden Rose Velvet Matte 20, 23
Вече имах няколко нюанса от серията Velvet Matte и знам, че са доста изсушаващи. Все пак след като на няколко места попаднах на #23, който беше спряган като must have за сезона - реших да потърся щанд на марката. За да съм подготвена проучих добре и останалите нюанси онлайн и си харесах и #20 - една идея по-светъл винено червен цвят. След тестове на живо и двата бяха одобрени и прибрани вкъщи.
Цена: 5лв

Rimmel 120 Cutting Edge
Тъй като, както споменах, имам култовия #107 реших да пробвам и други червила на марката. Стоейки пред щанда очите ми естествено се спряха на следващия най-подходящ за сезона нюанс - Cutting Edge. Има много приятен аромат, нещо, с което доста червила не могат да се похвалят. За съжаление консистенцията му не ме впечатли много много - някак не стои достатъчно плътно... Имам още да го тествам де, ще видим.. 
Цена: 9.90лв

wet'n'wild Mauve Outta Here, Sugar Plum Fairy
И накрая wet'n'wild. Имам едно червило на марката, но интернет е пълен с информация за това как Sugar Plum Fairy е дубликат на култовия Rebel на M.A.C. Принципно съм пробвала и съм голям фен на палитрите на wet'n'wild, но накрая се предадох и реших да потърся и червилото. Да - нищо, че вече бях купила всички по-горе. В магазина се загледах и по Mauve Outta Here и естествено не успях да се въздържа. Много съм доволна обаче, защото се оказа много приятен нюанс, който стои доста добре и за разлика от останалите дотук е доста по-ежедневен и ежесезонен. 
Колкото до Sugar Plum Fairy оказа се, че е доста сходен и с #170 Night Kiss на Gosh. Само че Night Kiss е по-кремообразен и съответно не толкова плътен. И двата ми харесват.
Цена: 7.90лв




Надявам се публикацията ми да ви е била полезна. Напоследък получавам все повече въпроси на тази тема (тъмни червила) .. не че имам самочувствие да разбирам нещо.. Е, след този есенно-зимен сезон
в компанията на горните придобивки - може би нещата ще се променят .. 
Пожелавам ви много усмивки във винено червено и до скоро!!

Comments

  1. О, да, супер полезна е, сега и аз ще се сдобия с някои от wet&wild. <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Въртележката няма край :))

      Delete
  2. Replies
    1. Да си го ползваш със здраве :))

      Delete

Post a Comment