Favorites: Октомври 2015

| October is the fallen leaf, but it is also a wider horizon more clearly seen. It is the distant hills once more in sight,
  and the enduring constellations above them once again.

                                                              - Hal Borland

 И отново дойде време за равносметка - направо по същество ето кои бяха любимите ми продукти през миналия месец:




H&M лак за нокти Witching Hour и червило Orchidding Me
За продуктите на H&M ви споделих в предходния пост. Двете ми любими формули са на лака и червилото. Разбира се цветовете им са перфектни също. Какво по-есенно от лилави устни и зелени нокти... Както споделих и в първите впечатления - иска ми се да пробвам още нюанси и от двата продукта. Препоръчвам да им хвърлите едно око, ако все още не сте. Най-малко и вие ще сте част от madness-a по колекцията в интернет пространството..

SNB балсам за устни с шеа и захарен скраб с какао и растителни масла
За тези продукти също говорих наскоро. Всъщност можех съвсем спокойно да включа всички четирите неща, които получих от марката, но реших да не се оливам и избрах двата, които са ми мааалко по-любими. Е, все пак балсамите за устни и ексфолиантите за тяло са ми слабост. Подозирам, че за тях имам най-много ревюта в блога (нямат си отделни тагове, но мисля, че съм права)..
Балсама на SNB не е най-страхотния на пазара, но е много приятен продукт и го използвах почти всеки ден след като го получих. Ексфолианта ми е супер любим. Ама казвам ви - иде ми да го изям. В прекия и в преносен смисъл. Ухае божествено и консистенцията му е перфектна за вкуса ми. Силно препоръчвам.

термална вода La Roche-Posay
Сигурно знаете, че наскоро La Roche-Posay имаха промоция и при закупуване на крем от серията Effaclar получавате кутия с минита. Аз съм доста доволна от крема Effaclar K+, но термалната вода от кутията с минита доста ме изненада. Сега, една вода едва ли има някакви особени способности, с които да изненадва, но доста ми хареса начина, по който се разпръсква от флакона - много наситено и плътно. Определено не като други марки, които съм ползвала. Освен това нямах термална вода в арсенала си от доста време и ми се отрази доста добре в добавка към грижата за принципно сухата, дехидратирана кожа.

Avon спирала Big&False Lash и молив Big&Daring Deep Plum
И отново два продукта на една марка. По случай новата спирала на Avon дори имаше събитие, на което съм ви споделяла, че присъствах. Предлага се в три цвята, аз имам и трите, но засега си залагам на традиционния черен. Ползвам я постоянно, ефекта е много добър, особено за подобен клас - плътни и извити мигли, без 'странични ефекти'.
За лилавия молив съм писала малко в скорошен пост дори можете да го видите в действие. Много е удобен и напоследък често посягам към него, предвид, че се старая да залагам на по-леки грим визии и най-вече - да ограничавам така любимите ми в миналото плътни очни линии. Автоматичен е, което също много спомага за ежедневната му употреба.




Това беше октомврийската ми селекция, ще ми бъде интересно да разбера вашето мнение, ако имате опит с продуктите. Топъл ноемрви и до скоро!

Comments

  1. Да, много е приятен!! Радвам се, че има и други фенове, че нали не е официално на пазара :)

    ReplyDelete

Post a Comment