Best of 2015

| For last year's words belong to last year's language
  And next year's words await another voice.”
                                             ― T.S. Eliot

 Освен на любимите продукти за изминалата година исках да направя селекция и на най-добрите постове. И двата вида публикации могат да помогнат освен на вас, също и на мен да си събера мислите и да си дам сметка кои неща са ми носили най-много вдъхновение и положителен заряд. Зарядното за телефона? Не, не точно, макар и то да беше много важен елемент на 2015-та..






    Това вероятно е публикацията, направата, на която ми е отнела най-много време в историята на блога. Убедена съм просто. Имам спомен, че ревюто на Naked 2 ми изглеждаше безкрайно, но тук .. тук имаше форматиране (ама казвам ви ф.о.р.м.а.т.и.р.а.н.е.!!), имаше вграждане на малки плъгини от Spotify, имаше подбор на корици на книги.. 
    Наистина много работа и толкова, толкова задоволителен резултат накрая. Страшно съм въодушевена да събирам всичките си lifestyle попадения и занапред. Нещо като мини дневник. Подреден, ф.о.р.м.а.т.и.р.а.н. и пълен с любими неща. Определено на първо място в най-добри постове за годината.
    (А споменах ли, че беше форматиран??.. )



     


    Гримирането ми е страст, но като виден представител на зодия Близнаци имам и безброй други страсти. Една от най-изявените са филмите (макар пика ѝ да беше преди няколко години и напоследък да не ми остава толкова време за нея). С този пост тържествено 'прерязах лентата' на надявам се дългосрочна рубрика, в която да споделям всякакви тематични филмови селекции. И какво по-добро начало - черно белите филми са нещо, което ако все още не сте заобичали - трябва да се пробвате през 2016-та!




      Уеб дизайнът също ми беше страст в миналото и макар да не съм правила никакви генерални промени по този на собствения си блог в последните 1-2 години (факт, който ще трябва да променя скоро) - намирам за напълно удачно да давам съвети на останалите. Безсрамие! Но ако бъдем сериозни - наистина рубрики от типа tips&tricks просто са ми любими, както за четене, така и за писане.





        Този и предходния пост всъщност бяха замислени като един общ. След като почнах да ги пиша обаче се оказа, че ще е по-добре да ги разделя, защото имам да кажа повече, отколкото съм мислела. (Абе нали ви казах, че много ги разбирам нещата.. )





          Обичам таговете ... макар преди да ги правех малко по-често. Но - ето че сглобих един от чуждестранни въпроси и се позабавлявахме в блог пространството по време на Хелоуин. Boo!





            Доскоро не можех да се възприема с цветно червило, а ето че миналата есен се случи този пост. Винаги съм харесвала подобни публикации в чуждите блогове и нямаше как да не включа и моя гордо, гордо в the best за годината.





              Изпитвам някаква малка гордост и задоволство от този пост, защото идеята си ми хрумна, изпълнението се получи както трябва, марките бяха много добри, отзивите за публикацията - също. Бързо, ефективно и успешно, какво повече да иска човек.



               


                Когато правя пост за продукти, на които съм стигнала дъното, някак е ясно, че всеки от тях е бил харесван наистина много. Ами няма как да не си харесвам и публикацията пълна само с такива продукти нали.. Ако сте я пропуснали - погледнете я, може да откриете бъдещи любимци.



                 


                  Отново селекция с прекрасни продукти - които колкото и да ползваш изглежда нямат свършване. Аз и портфейла ми ви благодарим! 



                   


                    Често съм правила поръчки от чужди сайтове и също често съм споделяла информация за това 'какво, къде и как' в блога. Идеята да събера синтезирана информация в една обща публикация не закъсня и мисля, че се получи един чудесен cheat sheet (помагало) за всяка прохождаща шопохоличка.. 



                    Реших да избера 10 поста, вместо 15, защото иначе през следващите години щеше да трябва да увеличавам нагоре,
                    а селекция от да кажем 17 поста малко си губи смисъла. Пък и не мога да смятам до толкова...
                    И да, устните на заглавната снимка са си моите. Ммуа и до скоро!
                    P.S. Този пост вече ми стана любим за настоящата година.

                    Comments

                    1. Много интереси любимци. Искам да пробвам много от тези продукти. Уникални постове! Днес написах и моя пост за моите любимци. http://make-upslave.blogspot.bg/2016/01/january-favorites-beauty-balmreal.html дано ти хареса :)

                      ReplyDelete

                    Post a Comment